< Home

Hang-man



PHOTO ART: Kristoffer Andersson (SE)
Bilden är tagen i Hemsedal, Norge.


I tisdags var det grymt på Fuggan, folket, stämmningen, Dj;en, fotografierna (överst på sidan ser ni fotot jag fick:) )
Min första helkväll bakom baren, då det är smockat med folk. Hur det gick? Lejonet klev fram vilket har resulterat i mer tider bakom baren. Lördagkväll.. Jajemän! Säger bara en sak, fick bästa dricksen på Fuggan den här säsongen..inte nådigt på så många som jobbade den kvällen:).
Sen att man slutade halv sex på morgonen var en annan femma, man kunde ta den efter en sådan kväll. Såklart höll jag på att försova mig till nästa jobb men fixade det, 11:31 satt jag på bussen blekare, slitnare och vidrigare än äcklet himself.
Det är en helg med P-L-U-G-G på schemat, jag är lyckligare än någonsin - ohh jaaa! Jobb, plugg, jobb, plugg..
Men på söndag är jag ledig och då ska vi på barutbildning i stan, sweet.

Har två saker och tillägga
1. Jag slår ihjäl någon om jag inte kan träna snart, jävla virus.
2. Det regnar och jag är på värsta myshumöret.. jävla mysmongo!!




-n-r- -in i-i--
(Regel, ordet finns på vissa hotellrum)

Sepsis och septisk chock är inget mot min skeptiska chock.
Såhär känner jag just nu...


 

 

...med andra inte ett skit.
Seriöst!!!

But still..


 

 

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0