< Home

Mixstore.no

Det är järn i elden. Här ska det fixas PR.
Jag pratar om http://www.mixstore.no ´s realesefest på Lördag, placet är Fuggan. Det nalkas succé.
Clasénius och jag har redan gett oss in i leken. Välja tee´s på ett lager är ju aldrig fel.
Dresscode; Tee (not only ;) )


Ja då blev man 100% loser idag då. Förlängde kursen en vecka då jag inte hade möjlighet att göra
allt klart denna. Ville göra några prov men måste tydligen ta alla samtidigt.
Ena webbprovet är på 4 timmar . Jippi! Som jag längtar. Motiverad som attans(?).
Så pass att jag kommer börja nynna, eventuellt sjunga högjutt, på gamla Paradisio-låtar. Med riktigt otur
slänger jag in lite toner från Aqua med. Heja Norge! Eller?


Räknat otäck matte i 3½ timma nu. OFFRADE back2basic idag. Emelie inte glad.
Klock som en bok ser jag detta som en investering?
(ni ser vad denna matte gör med henne, investering.. WHAT? Snacka skit Emelie. Du hatar det rakt igenom!!)


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0