< Home

Nytillkommna objekt?

Kunskap.

Du säger "Det är långt till Australien, men det får gå."
Det enda jag tänker är att jag har en bok, som alla andra, du verkar vara en av
dom som har sett innehållet. Få förunnat, verkligen.

Det har gått bra med matten dag. Gillar inte träningsfria dagar. Tog med Kalle på en glass, inga fel där inte.
Att hitta den nya gayklubben verkar vara svårt, men inte omöjligt.

Låt mig presentera årets klockrenaste kommentar;
"Du är vad du äter.."
Jag: Meh sluta sura.. ah flata!
Kalle: Sluta se ut som en fitta!
Jag: Sluta se ut som vad du är..
VI: Du är vad du äter..

Förmodligen hundra gånger klockrenare när vi såg hon i bilen som var missnöjd med att vi ville gå över
gatan just då. Sr mot 2xJr.

Hami rekomenderar alla att läsa/lyssna på Olycksfågeln av Camilla Läckberg.
Otroligt bra. Nu hoppar vi på nästa bok.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0