< Home

Stockholm Boogie

Jaa jaaa jaaaaaa, ge mig Sthlm , ge mig svensk sommar, ge mig Hoffmaestro & Chraa.
Stockholm Boogie är lätt en av dom bästa svenska filmen. Bra feelings inför bränna pengar dagen. OhYes!

Josef försöker reda ut vem som har slagit Therese:

Josef får årets utbrott
-Jag är så jääävla förbannad!!! Vad är det för ett as som har slagit dig!?!?!?!? Jag vill ha tag i den JÄVELN så ska jag fan.....
Återfår "lugnet"
-Förlåt att jag brusa upp. Nu åker du och jag härifrån. Så hittar vi den killen.. och så Dödar jag honom.  

Dra fram till 3:25 - HAHAHA!!

Jag må vara löjligt förtjust i Hoffmaestro & Chraa och inte blir den förtjusningen mindre när man besöker deras
feta myspace sida - http://www.myspace.com/hoffmaestro .


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0