< Home

Sug på den karamellen



Den här kapsylen låg i trappen på jobbet. Av någon anledning fick jag för mig att vända på
den (mina kollektivbrudar har sådana på sina dörrar så antog att det kunde
vara en text i just denna)
Visst hade jag rätt. Klockren text. Den ska följa med mig hädanefter.

Såg precis Flickan som lekte med Elden . Nog för att jag tyckte att Lisbeth Salander -Noomi Rapace var ursnygg
i första filmen men nu är hon min gudinna.
Jag fick en gång en kommentar av en gäst på klubben (som givetsvis var dyngrak och härlig men endå) han sa att jag påminde om Lisbeth Salander. Den kommentaren tänker jag bära med
mig länge.
Ignorerar totalt att det inte stämmer någonstans, kanske hårfärgen och lite muskler men Nae du vännen spriten hade fuckat med ditt omdöme.

Bara en liten parantes så här innan ni drar.. Undrar inte ni också just hur många HBT-personer som använder henne (Läs Lisbeth Salander) som onaniobjekt?
Hand upp!

Dags att lägga sig och sova... händerna på täcket!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0