< Home

Talangfulla vänner

Jag har en teori. Om jag lägger matteboken under huvudkudden och sover tror ni inte att jag kommer
få all kunskap under natten då? Sen när jag vaknar så är det bara att låta kunskapen flöda.
Tror nog jag ska prova, värt ett försök. Pluggdiciplinen är sådär maxad just nu ärligt talat.

Flickan som lekte med elden på Colosseum ikväll. Lovely. Nästa gång jag ska på bio tror jag det får bli Ringen (en annan Biograf). Där har dom en sal som heter Ringen 3 Deluxe. Låter fett eller hur? Det är en sal med kanske 50 platser och alla sitter i varsin skinnfåtölj, tror dom är skysterbara, med ett bord på sidan och en snacksmeny. Detta får man för 50kr utöver det vanliga priset. Helt klart värt att kolla in.

Ursäkten har förmedlats.

Har kollat på MTV VMA 2009. Beyonce, du vackra skapelse. Din dans, dina höfter, dina ben, ditt ansikte, ditt hår.. ja men allt på dig! Mums!
Alicia är het hon med. Heja kvinnofolket.

Tack för en sjukt bra inflyttningsfest och allt därtill. Clasénius kanske ska agera festfixare?

En norsk kompis från Fuggan (han sitter och gör sin musik när vi har nattklubben) har precis släppt sitt album på sin hemsida.
Check it out!! http://www.thesixtyone.com/sharkara/song/Sumar+song/64237/#/sharkara/songs/new/
Vet dock inte vilken låt som var aktuell för en reklamfilm om miljö men den är väldigt, väldigt fin.

Jag är hopplöst förälskad i några idoldeltagare. Ahhh kolla in Clara. Man vill bara ha henne i knät så man kan
berätta historien när en svenne som hade bosatt sig i Norge blev helt galen i en sångerska när hon såg henne på TV4 anytime.
Låter ypperligt, sagotanten Hami. Klingar fint.
Tessan i kollektivet är polare med dreadsbruden som Bagge kände sen tidigare. Hej hopp vad världen är liten.

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0