< Home

They came from..

YYYEEEESSSSS!


 



Ikväll ska vi på filmpremiär. Ska bli fett. Åhh jag är så förväntansfull.
ca 1,300 folk har anmält sitt intresse på facegruppen. Som vi alla vet är ju facen så pålitligt(!?) .
Hur som det kommer vara sjukt skönt folk med skön stil. Efter eller innan visningen ska
YOGA FIRE spela sen är det Dj för hela slanten.
Imorgon ska jag servera på ett dop, helt alene, chefen som har fest. Med den infon
och den som kommer här ..det finns 6 barer så måste jag be alla i min omgivning att väcka mig imorgon.

Ring eller skicka sms klockan 8:15. Deal?
Bra!

Jag är så pepp!
Fick rysningar när jag tittade på trailern förut. Höga, skyhöga förväntningar!
Blir en sväng förbi Fuggan med. Måste kika in Josef´s party.

Har varit så in i .. disciplinerad idag. Har bara 10 sidor kvar i matteboken nu. Det kör vi imorgon.
Blev hela 7 timmar plugg. Uh!

Clasénius, hörde jag en skål??


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0