< Home

Vill , vill, vill, vill, vill -jag vill till Luux ikvæll!!

Snart snart snart ær det dags kryssning hela helgen lång. Imorgon kan vi ,eventuellt, gå loss på lite shopping.
Jag skulle væl aldrig shoppa, waste of time.. eller??

En sak ær nu bekræftat -man kan inte få allt! (tydligen..) Jag vill vældigt gærna åka på denna kryssning men jag vill næstan ænnu hellre vara på Luux och checka in Dirty South ikvæll. FUUCK!

Men annars så ska jag inte klaga:) Joel och Einar lirade grymma beats precis som væntat igår. Manfattigt men en upplevelse. Hoppas på att ni tar fredagar och lørdagar med storm framøver. Det luktar succè!

Kan berætta att på Måndag och Tisdag ær det stor lagersalg på jobbet. kl 15 øppnar det før allmænheten, ni kan spara massor av pengar.  Mærken som Chanel, La prarie, Gucci, Puma, Maxfactor, Juvena och många många fler mærken kommer att næst intill skænkas bort. Plats ær CC Vest dær Elixia håller till (lilla CC-Vest alltså) och sen ær det bara en trappa upp. Væssa armbågarna folket det væntas øver 500 mænniskor.

Till min familj, skicka sms om vad ni vill ha, vi har førtur såklar.

Hørde jag en skål??



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0