< Home

x(76*32)-y/5+13a-7(3-8) = onödigt vetande!!


Jadåjadå visst är det så att jag har fastnat lite med diagnoserna på ekvationkapitlet.
Med lite folk som skjuter på bilen så kommer man snart på rätt spår igen. Dessvärre
sitter folket på backluckan och dricker kaffe just nu. Så jag ska nog lägga detta åt sidan ett tag.
(Slänger upp benen instrumentbrädan och tar fram "Skynda att älska" av Alex Schulman.)

Det är myyysväder ute, kallt, det blåser, regnet är i luften och jag bara kurar ihop mig i hörnet i sängen och har tända ljus. Kvalité!
Gymmet var lovely idag, man har liiiite att ta ifatt - shit tänker jag , en utmaning! (Tittar mig i spegeln och ser ironin krypa fram ur skinnet på mig..) Kämpa kämpa.


Folket fram med penna och papper för det jag nu ska berätta är värt att notera.
Jag, Emelie Hamberg, har tagit ledigt en hel dag för att kunna plugga. Ni läste rätt hela Torsdagen, helt sjukt.
Har lite ärenden som måste fixas på så det passar bra. Sen kommer man till jobbet på Fredag och jobbar fram till 12.00 sen drar jobbet på kryssning till Köpenhamn tillbaka på Söndag morgon. Sweet.

Blinddejt eller bara lägenhetvisning? Ja det kan man undra.
Har läst alla utvalda mailen nu från folk som vill bli en av oss. :) En vegeterian med bakningskills ligger bra till.. men veggo.. vad gick fel?
Imorgon klockan 18.00 ska jag såga folket vid fotknölarna. Mohahaha! Man har fått en liten bild av några och det ska bli väldigt intressant och se personerna. Jag sitter redan och pyntar mina bedömningsskyltar med skalan 1-10. 1 är såklart ett vidrigt magplask och 10 är en 360´ skruv med volt från handstående och utan plask.

Mycket svenskar som hade visat intresse.. Is someone surprised?

Dagens smoothie
1 ägg
Hallon
Mango
Mangojuice
Äpplenektar

Betyg: 7

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0