< Home

Otippat!




Sur, trött och bitter är precis vad som karraktäriserar mig just nu.
Skulle fått in en minilön (januarilönen som alltid) och feriepengar på mitt konto idag.
Vad sker?
Minilönen blev miniminilön och inga feriepengar.
Inte för att nämna något företag här nu men en sak säger jag bara att ett företag i den storleken
kommer undan med så mycket slarv, det är helt otrolig!!!
Mycket snack och lite verkstad. Börjar bli mycket saker som måste ske från deras sida innan fredag.
Försäkringspengar sedan arbetsskadan, feriepengar, lönen, löneslipp..
Ett årsjobb för dom!

Nu ska jag lägga mig och drömma om sanden som skaver i mina Havaianas.
Snart resar jag.. snart!

Det positiva från dagen är;
1. Underbart att få ha ett jobb där jag får träna och motivera människor.
2. Att Lisa påminde mig om att jag ska få depositum ,10500nok.

Imorgon ska lönansvarig få ett trevligt samtal.
Eller?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0