< Home

Rocky Balboa




Som ett barn på julafton sitter jag och bara väntar till att gå på dagens mördarpass. Visst snackar jag om
Cardio Combat med Pete och Michael. Tror nog ingen kan få mig att jobba så hårt som dom.
Självklart har resterande 80 deltagare en stor del i motivationen.
Bara för att sätta fingret på känslan så är jag sådär nervöst kissnödig. Man vill bara kissa samtidigt som man inte
alls är kissnödig. Tippar två tre smådroppar högst. Bingo Ringo, kvinnan är nervös för sin fysiskaform är värre
än värst.
Well well.. nu är det hårda piskrapp som ska snärta mot kroppen. NU är det dags att ta mig tillbaka dit jag älskar att befinna mig. Toppen folket, toppen!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0