< Home

Vart är jag?



Söndagkvällar brukar alltid sluta med att jag ställer alarmet inför måndagmorgonens uppstigning.
Jag hade tagit ledigt den här måndagen och tänkte igår för mig själv att jag inte skulle ställa någon klocka
då jag skulle få vakna när kroppen kände sig utvilad.
Sagt och gjort.
Efter en natt med hemska drömmar så vaknade jag upp.. klockan 12:39!!
Inte okey!
Jag blev mer stressad nu än jag tidigare varit. Allt jag ska hinna med idag. Fader ass!!
Men det som gav mig största portionen av stress var att jag inte kände igen omgivningen när jag vaknade.
Kände igen rummet så visste att jag vaknat upp i mitt rum på Majorstuen. Det jag inte kände igen var huset som låg på andra sidan.
Lite smått panikslagen ställde jag mig upp och såg marienlyst busshållplats.
Jag var hemma och miljön runt omkring stämde in.

Dagens slutsats - Man kan sova för mycket!

 

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0